Iets voor een ander doen, we hebben het er bij de BeautyBank vaak over. Cliënten melden zich altijd aan met een reden. Vaak zijn die redenen niet echt fijn. Minder vaak komt het voor dat iemand anders de cliënt aanmeld. Dat is in tegenstelling tot de reden, wél heel mooi.
Naomi is geholpen door Lisette bij kapsalon Miss James.
Nadat Naomi was aangemeld door haar persoonlijk begeleider voor de BeautyBank en zij uit de aanmeldingen is geselecteerd door verbinder Suzanne, hadden we onlangs de zo gewenste afspraak staan bij kapsalon Miss James.
Voorpret
De voorpret was al genieten. Om deze kans te krijgen voelde al heel fijn voor mij.
Ik ben er die dinsdag naar toe gefietst en werd hartelijk ontvangen door Lisette. Ik voelde mij gelijk op mijn gemak gesteld door haar vriendelijkheid en enthousiasme.
Ik mocht gaan zitten en toen mocht ik aangeven wat ik graag zou willen met mijn haren. Toen hebben we gekozen voor lowlights en een wat donkere toner, om dichterbij mijn natuurlijke haarkleur te komen. Dit zal voor mij ook schelen in het onderhouden van deze kleur en ik vind dit veel beter bij mij passen. Toen Lisette klaar was met de kleur uitspoelen en mij daarna droog stond te föhnen zag ik al meteen het resultaat. Ik kreeg ook nog hele mooie krullen in mijn haar en toen was het plaatje voor mij compleet. Wauw, wat gaaf!
Traject
Naomi gaat nu met wat meer vertrouwen en een goed gevoel haar aankomende traject in om haar verleden een plekje te kunnen geven.
Wij willen jou Suzanne, nogmaals bedanken voor de fijne samenwerking en het verbinden van Naomi en Lisette. Zou goed kunnen dat Lisette er een nieuwe klant bij heeft!
Het verhaal is geschreven in samenwerking met Naomi, haar ambulant begeleider en Naomi zelf.